23. a 24. 9. probíhala v VII. A a VII. C tandemová výuka. Co si pod tímto pojmem představit? Jde o speciální druh výuky, též označované jako párová výuka, kdy jsou během výuky ve třídě dva učitelé.
Tentokrát se tandemová výuka týkala hodin matematiky. Sedmáci neseděli v lavicích seřazených za sebou a učitelé nestáli před tabulí. Již toto bylo pro děti zajímavé. Žáci pracovali ve skupinách a matematické znalosti o povrchu a objemu těles si ověřovali a zdokonalovali prostřednictvím známe hry Riskuj. Obtížnost úloh si sami volili, správná řešení si kontrolovali na předem domluveném místě. Oba učitelé návodnými otázkami pomáhali jednotlivým skupinám a upozorňovali na případné chyby. V závěru hodiny si žáci spočítali získané body a byla vyhlášena vítězná skupina.
Žáci byli překvapeni, jak rychle hodina utekla a již se těší, až u nich ve třídě budou zase učit dva učitelé.
J. Šimůnková, P. Trojan, učitelé matematiky